http://i55.servimg.com/u/f55/16/48/64/36/untitl16.gif


العودة  
 

قصص سكس محارم كل قصص سكس المحارم توضع هنا - قصص محارم - كتب سكس محارم - نكت سكس محارم - تعليم سكس محارم -محارم سكسيه-قصص نيك الام , قصص نيك الاخت , قصص نيك العمة

Tags H1 to H6

افلامك1

البنت المطلقه وابوها

البنت المطلقه وابوها

البنت المطلقه وابوها

هاذي قصتي الحقيقية مع ابنتي الحبيبة خديجة المطلقة خديجة . عساها تترل حليب زبكم. ذات صباح بعد ما فقت من النوم رحت الحمام عشان اقظي حاجتي وبعد ما انتهيت دخلت

البنت المطلقه وابوها

قصص سكس محارم

المطلقه, البنت, وابوها

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-19-2012, 09:45 AM   #1
مدير عام
 
الصورة الرمزية aldorg
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 24,140
معدل تقييم المستوى: 10
aldorg is on a distinguished road
افتراضي البنت المطلقه وابوها


هاذي قصتي الحقيقية مع ابنتي الحبيبة خديجة
المطلقة خديجة . عساها تترل حليب زبكم.
ذات صباح بعد ما فقت من النوم رحت الحمام عشان اقظي حاجتي وبعد ما انتهيت دخلت تحت
الدش عشان اغتسل من اثار الجنابة مع زوجتي من الليلة الماضية ورديت الستاير. وبعد
شوية سمعت الباب ينفتح واذ ببنتي خديجة داخلة الحمام وهي لا تعرف على مايبدو
بوجودي وكانت هي الاخرة فايقة من النوم وعايزة تقضي حاجتها دخلت البنت ومعها كلوت
أحمر لعلها تريد تغيره وانا قاعد اراقبها من خلف التساير من دون ان اتنفس انزلت
كلوتها الاسود لعند ركبتها وقعدت تبول وانا اسمع صوت بولها العذب في المرحاض خلى
زبي يوقف بمكانه كان شعر كسها كثيف مرة وحالك السواد زي شعر كس امها لكن المفاجأة
تشانت انو حجم كسها اكبر من حجم كس زوجتي . بعد ما انتهت خديجة من التبول امسكت
ورقة ومسحت بيها كسها بعد ذلك قلعت كلوتها المتسخ ولبست الجديد وخرجت من الحمام.
قمت انا من ورا الستاير ورحت وقفلت الباب وقمت واخدت كلوتها المتسخ وقعدت اشم
والحس بيه كان ما يزال ساخن وابتديت الحس مكان فرجها وادخلته في فمي وابتديت امضغ
بيه . وباليوم التالي رحت انام باكر مع زوجتي بانتظار الموعد القادم للحمام في
الصباح وكانت ممحون مرة وابي نيك الارض من شدة المحنة فطلبت من زوجتي تقلع ثيابها
وتلحقني عالفراش لكنها رفضت وقالت لي انها الحين بالدورة الشهرية وانا زبي حيجن
جنونه الليلة اذا ما ناك فطلبت منها ان تأتز وأن تنام على بطنها عشان ابغى نيكها
من مكوتها لكنها مانعت بشدة ورفضت انها تنتاك من الخلف عشان حرام لكن انا وش اسوي
ابغى انيك الليلة . فامسكت زوجتي من الخلف من خصرها وحطيت زبي على مكوتها وانا
قاعد اترجاها واتوسل اليها انها تسمح لي انيكها لكنها ابت . عندها قمت بتمزيق
ثيابها بالقوة وانزلت كلوتها وفتحت مكوتها بيدي وحطيت زبي فيها وقعدت اغتصبها من
مكوتها بالقوة وزوجتي تصرخ وتتألم وعندما اشتد صراخها حطيت ايدي على تمها وابتديت
اخذ راحتي بنياكتها لمدة ساعة تقريبا وانا ما ازال اتخيل كس خديجة ورائحة كلوتها
حتى انهارت قواي تماما وبعديها فظلت زوجتي طول الليل وهي تبكي وتدعي علي. وفي
الصباح رحت كالعادة الحمام وانا اتمنى ان تدخل خديجة الحمام هاذي المرة ايضا عشان
اشوف كسها الزين وما هي الا دقايق حتى دخلت خديجة الحمام وقعدت تبول وبعد ما اتنهت
تبي تمسح كسها لكن ورق التواليت كان خالص من الحمام فوقفت خديجة وراحت سلة الغسيل
وامسكت بقطعة ملابس وقدعت تشم بيها وانا قاعد اباوع بمكوتها الكبيرة وفتحتها
الوردية بعدها مسحت خديجة كسها بتلك القطعة ثم خرجت من الحمام عندها رحت سلة
الغسيل أشوف القطعة اللي مسحت بيها كسها عشان اشمها ويا للمفاجأة كانت ابنتي خديجة
تشم بكلوتي الخاص وتمسح كسها بيه عندها حسيت بالجنة انفتحت لي بوابها . ما صدق انه
خديجة كانت تفكر بيا مثل كنت افكر بيها خديجة تريد تنيكني…
كانت خديجة مطلقة صار ليها سنتين وتراها تشتهي النيك مرة عشان انا اعرف من تصرفات
حرمتي وقت الامتنع عن نياكتها لفترة طويلة. كان اكثر ما يعجبني بيها مكوتها كسها
الكبير الأشعث وبظرها الناتئ مثل زب الولد الصغير وياما حلمت أرظعه حتى اشبع من
شهد كسها .
ومرت الايام على هاذا الحال وفي أحد الايام قررنا انا وحرمتي نطلع برحلة نتفسح
بجبال عسير ونوخذ شقة مفرشة نستأجرها ونقعد هناك فترة ترى الطقس هناك زين مرة .
وطلعنا هناك بالصبح الباكر بسيارتي كان عندي سيارة فورد ****د فكتوريا طلعت زوجتي
من جدام وقعدت خديجة بالخلف ورا امها وفتحت رجليها عن قصد كانت تلبس بنطال ضيق
ورقيق من هذولا العلموظة وبدت تراقبني بالمراية اذا كنت انظر اليها ام لا وانا
بالفعل انظر اليها وبالتحديد بين فخوذها وقت عرفت اني بانظر استلقت على المقعد الى
الوراء وفتحت فخوذها بعد أكثر من الاول تراني كنت اشوف بوضوح اثار بظرها الناتئ
وزبي الحين وقف بمكانه مثل العامود انتبهت زوجتي بجانبي على زبي الواقف وابتسمت
وقعدت تحشي كلام تلميح عشان هي تبيني انيكها الليلة
لكن انا افكاري كانت مع خديجة وابي انيكها الليلة باي ثمن وهي تراها وانا قول
الصدج تبي تنيكني مرة وانا متاكد امية الامية لانها ابتدت تحط ايدها على كسها
وتلعب ببظرها من فوق البنطال وتمسك ببزازها وتشدها وتلحس وتمصص بشفايفها وعشان
اتاكد اكثر طلبت من حرمتي تناولنا الموز نوكله عشان جعنا في الطريق اخذت خديجة
الموزة وابتدت تداعب بيها بظرها وكسها وتعمل حركات اباحية بيها وتفوتها بتمها
وتطلعها وتغمزني بعينها تريد تمص الزب وانا الحين تراني انمحنت خوش محنة أكثر من
الممحونة /زميلتنا بالقروب/ وخديجة نفس الشي.
وصلنا هناك العصر تعبانين دخلت الحرمة الحمام عشان تستحم وغمزتني بعينها عشان ادخل
معاها وانيكها لكن انا زورتها وقلت لها اني تعبان وانا لا تعبان ولا شي بس كنت ابي
اخلو بخديجة ولو عشر دقايق على الأقل قعدت خديجة على الكنبة وفتحت فخذها وشاورتلي
بصبعها على كسها تبيني انيكها عندها ركظت مثل المجنون أعض فخوذها وكسها واشمه
وابوسه وحاولت اذوق طعم شفايفها واتنفس انفاسها الجميله قربت شفتي من شفتها وهي
تغمض عينيها واحط شفايفي على شفايفها واقبلها بانفاس حاره واتنفس انفاسها العطره
وادخل لساني بشويش بين شفايفها وهي تمص لساني وتسحبه داخل فمها وطلعت لساني من
فمها ولحست خدها ورفعت لساني على اطراف اذنها وجلست الحس فيها وادخل لساني داخل
اذنها وهي تتنهد وانفاسها حاره وانزل لساني من تحت اذنها والحس رقبتها واعضها
بشويش على رقبتها تصير حامية وقامت هي وفتحت سحاب البنطال ومدت ايدها واخرجت منه
بظرها الاحمر الطويل والكبير مرة وطلبت مني امصه وجعدت امصص وارظع بيه والتهم
بالعسل الليخرج منه وما حسيت بالوقت الا وحرمتي خارجة من الحمام فقمت عن خديجة بعد
ما رفعتلها السحاب . بالليل دخلت انام مع حرمتي وانا حاطط براسي اني لازم انيك
خديجة الليلة لكن اولا يجب ضمان ان تنام الحرمة نوم عميق وهي ما تنام هذه النوم
الا بعد نياكة قوية عشان شدي طلبت منها تخلع كلوتها عشان ابي اباشرها من فرجها
ففعلت ذلك بكل طيب خاطر ونزلت بيها نياكة وطرق على كسها بكل ما اوتيت من قوة وهي
تعن وتأن تحتي وانا انيك بيها بعد لغاية ما اجتها الرعشة الجنسية وافرغت كسها على
زبي ولكن انا احتفظت بحمولة زبي للغالية خديجة. بعد هذي النيكة راحت الحرمة تشخر
بسابع نومة
وجريت لغرفة خديجة وزبي لساتا واقف مكانه من النيكة السابقة كانت خديجة بالغرفة
تنتظرني وهي عارية تماما هي شافتني جرت تمسك زبي وتمص بيه وتلحس من آثار سائل امها
بعد ومسكتني بزبي وقادتني للفراش عشان انيكها بعدين حطيت زبي بكسها وانا انزلت
بيها نياكة وفتح وقرع وطرق كاني بعمري ما نكت حرمة منقبل لكن الامر لم يطول كثير
عشان كنت تعبان من نياكة امها فسحبت زبي من كسها قبل ما انزل بيه وطلبت منها تنسدح
على بطنها عشان ابغى نيك مكوتها مسكت زبي المتعب وضعت على فتحة مكوتها وبللته من
ندى كسها الرطب كانت فتحتها ضيقة بالحييل ودخلت راسه وهي تتألم وتقول لي طلعه
يوجعني احس انه شق طيزي عندها سحبت زبي من مكوتها عشان اشوف وش صار وبالفعل كان
ينزل منه شوية دم من طيزها بس هذا الشي آثار جنون زبي اكثر واكثر ونزلت يدي من تحت
بطنها على بظرها علشان انسيها الالم وهي ريحت نفسها ورتاحت فتحة طيزها ودخلت راسه
وهي تتأؤوه من الهيجان والالم في نفس الوقت ووقفت علشان تتعود فتحتها على راسه
والعب في بظرها ودخلته شوي وهي تتالم وتترجاني اطلعه بس ما تركت لها فرصة تتحرك
من تحتي كانت اردافها جميلة جدا كبيرة مرة مثل الجلاتين بروعته ومياعته كان زبي
يحترق داخلا من حرارتها فادخلته فيه واخرجته بسرعه واصبحت ادخله واخرجه لمده طويله
واستمريت على هذا الحال حتى احسست انها تهتز تحتي اتتها الرعشة وقلت لها تبين ان
انزل داخل مكوتك او على صدرك قالت لا نزل فيني بقوه فاهتزت تحتي وانزلت قذيفه من
داخل زبي في أعماق طيزها وهي تقول كمان يوبا نزل كمان آهههه آآآآآآه طيزي نيكني
كمان…
للمزيد من مواضيعي

 


المصدر: افلامك1 - من قسم: قصص سكس محارم


hgfkj hgl'gri ,hf,ih

aldorg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-24-2012, 02:14 AM   #2
ملك التحميل - احتفظ ملفاتك معنا مدى الحياه , مركز تحميل , تحميل صور
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: مصر
العمر: 29
المشاركات: 17,162
معدل تقييم المستوى: 22
ريال مدريد is on a distinguished road
افتراضي رد: البنت المطلقه وابوها

gooooooooooooooooooooooood
ريال مدريد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2013, 09:18 PM   #3

 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 169
معدل تقييم المستوى: 5
sannabell is on a distinguished road
افتراضي رد: البنت المطلقه وابوها

مشكوووور
sannabell غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-23-2014, 07:26 AM   #4

 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
الدولة: مصر
العمر: 36
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
القيصر المصري is on a distinguished road
افتراضي رد: البنت المطلقه وابوها

سيادة المدير العام القصة جميلة ، ولكن ارجو أن تغير اسم " خديجة " فيبدو أنه مقصود ولم يأتي صدفة
القيصر المصري غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03-30-2014, 11:37 PM   #5
ملك التحميل - احتفظ ملفاتك معنا مدى الحياه , مركز تحميل , تحميل صور
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
الدولة: مصر
المشاركات: 580
معدل تقييم المستوى: 4
mosaedd is on a distinguished road
افتراضي رد: البنت المطلقه وابوها

مشكور و تســـلم ايـــــداك يا باشا
mosaedd غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
المطلقه, البنت, وابوها

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مجموعه هائله من اقوى افلام 2012 محارم ام وابنها aldorg افلام الاجنبية DVD الممنوعة من العرض 18 مجانية 5 06-20-2012 11:16 PM
صور المطلقه اللبنانيه اميره جسم صاروخ aldorg صور سكس عربى واجنبي ومشاهير 2 06-12-2012 09:08 AM
زوجه مصريه فرسه تتناك وابنها يصورها من خرم الباب من غير ما تعرف tob الارشيف الروابط القديمة aflamk1 1 01-04-2012 01:27 PM
زوجه مصريه فرسه تتناك وابنها يصورها من خرم الباب من غير ما تعرف انا هون افلام سكس عربى رفع الاعضاء 2 11-27-2011 07:48 PM
لبنت وابوها بيتفرجوا على التليفزيون+الصور aldorg افلام الاجنبية DVD الممنوعة من العرض 18 مجانية 3 01-08-2011 02:40 PM


الساعة الآن 07:40 AM.

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap  


عرض اخر المواضيع فى الفوتر

تهكير منتدى الافلام @ بلاغ عن تهكير الافلام @ فيلم المثير The Bilingual Lover 1993 مترجم تحميل مباشر @ فيلم المثير Project Vampire 1993 تحميل مباشر @ فيلم المثير Sumo Vixens 1996 تحميل مباشر @ فيلم الاغراء They’re Playing with Fire 1984 تحميل مباشر @ فيلم المثير The Public Woman 1984 تحميل مباشر @ روابط التحميل @ شرموطة أصلى عيار 24 @ العراقية المتناكة @ الدكتور والشراميط @ السكرانة @ فريال استاذة المص @ كوكتيل الجنس العربي @ كوكتيل @ سوبر كوكتيل العربية @ كوكتيل العربية @ بنات العرب @ من دولاب مني @ ثنائيات ساخنه @ نواعم ممحونات @ شوف البراءة والكس الحلو @ سكيرتيره شرموطه اوي تقدر تمتعها @ متعة النيك3 @ متعة النيك2 @ متعة النيك1 @ منوعات سكسية مشتركة @ فيلم الاغراء The Class Reunion 1972 تحميل مباشر @ الذهاب الى القريه @ فيلم الرائع Orgasmo Esotico 1982 تحميل مباشر @ الفيلم المثير جدا Joe Rock Superstar 1973 @ فيلم المثير Irezumi 1982 تحميل مباشر @ مراهقة وحيدة ومحتاجة لزب يسليها @ مجموعة صور فاطمة التونسية واحلى طيز وكس عربي اصيل @ اطلب وتمنى كل بنات عنا .شو رأيكم ايا احلى بنت @ درس للى عيزين يتعلمو ازاى يمصو تعالو شوفو احلى شرموطه بلدى بتمص بشكل مثير وقوى @ كسي النظيف @ المتعة الفاجرة @ هديتى المتواضعه @ اطياز ولا في الاحلام @



Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
افلامك1

a.d - i.s.s.w